Op avontuur met Infrabel / NMBS : Waarom reed treinbestuurder door rood sein?P1 |
15 mei 2022 |
Waarom duurde het zo lang om een andere treinbestuurder aan de knuppel te krijgen?
Paginabezoekers website Morsum Magnificat: 11.862.900 Redactie 15 mei 2022
Coverfoto: NMBS Coördinator te Herent, coördinatie die ter plekke anderhalf uur duurde ...
Vrijdag 13 mei waren we, omdat de treinbestuurder van trein 1532 rijdende van Genk naar Blankenberge in Herent een rood sein had genegeerd, het slachtoffer van het falen van Infrabel / NMBS, daardoor was deze 91 minuten later dan gepland in Brussel- Centraal en hebben we de internationale persconferentie in het Vlaams Parlement gemist. Correcte informatie van Infrabel bekomen lukte amper, ook Bart Crols van de NMBS was niet erg spraakzaam. De
Meer volgt asap, we wachten nog altijd op een reactie van Infrabel en NMBS we zijn de klassieke media niet.
Artikel: 05-22-8409 Geplaatst: 18:59 15/05/2022
Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel Erik Verbeeck © Hoofdredacteur
|
Laatste update ( 15 mei 2022 )
|