Morsum Magnificat dient klacht in bij Ombudsman Telecom tegen Telenet-MM-284-03 |
03 februari 2019 |
Telenet zegt, wegens nalatigheid, internetdiensten op van klant op verzoek van derde.
Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 4.549.900.
Rillaar 03 februari 2019. P2 : Telenet liet zich misbruiken. Aarschot taksen op lijkentransport ingetrokken.
Je moet het als jarenlange abonnee, die correct de facturen betaalt, maar meemaken, opeens stuurt Telenet -lees Teleslet - een e-mail dat uw internetdiensten zijn opgezegd, maar van die opzegging weet je zelf niets. Moet dan blijken dat Telenet de opzegging in mei 2017, op verzoek van de schoonzoon van je verhuurder gebeurde die deze smerige streek zonder meer bij Telenet klaarspeelde! Ondertussen zijn we bijna twee jaar verder, maar voor twee e-mail adressen heeft Telenet na twee jaar haar fout niet ongedaan gemaakt. Een klacht bij de Ombudsman Telecom was dus onvermijdelijk. Een rechtszaak tegen Telenet van een ICT bedrijf uit Brugge is trouwens ook nog niet ten einde en moet nog beslecht worden bij het Hof van Cassatie.
Artikel n° : 01-19-7295 Geplaatst : 13:51 3/02/2019
Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel Erik Verbeeck © Hoofdredacteur
|
Laatste update ( 03 februari 2019 )
|