Telenet noteerde, plande en voerde het order correct en snel uit.
Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 1.887.700 Mechelen / Lanaken 14 november 2012.
--- Update 2 8:16 17/11/2012 Welke hond heeft Eddy gebeten? Ondanks het feit dat deze redactie uiterst tevreden is over het realiseren door Telenet van de overeenkomst tot het leveren van telecomdiensten, inclusief de installatie, een artikel daarover aan Telenet op voorhand werd aangekondigd, vindt technicus Eddy van APK het nodig, nadat hij zich tijdens de installatie nooit verzette tegen medewerking aan een artikel, om ons post factum aan te vallen en vals te beschuldigen. Wij hebben de foto in het artikel aan zijn oorspronkelijke wensen -pose- aangepast en als goodwill op zijn vraag ook nog gemaskeerd, meer gaan wij er niet aan wijzigen.
Rancunes? Wij kunnen ons niet van de indruk ontdoen dat Eddy zich door zijn -tsjeven?- omgeving / familie in Kesselt voor de kar laat spannen. Tijdens een telefoongesprek met deze redactie van 16 november wordt het al snel een scheldpartij, we worden ondermeer verwezen -verweten- naar het artikel van 25 juli 2012 aangaande het verspreiden van vlugschriften door jeugdvereniging KLJ zonder verantwoordelijke uitgever, waarbij de zoon van Eddy betrokken is -zie link onderaan-. We hebben hier alweer een staaltje van hoe men probeert om de persvrijheid en het recht op vrije meningsuiting te fnuiken, ergo, wij zouden hun er zelfs niet op mogen wijzen dat óók jeugdverenigingen in Lanaken de wetgeving moeten respecteren. Als Eddy zijn werkgever en hun opdrachtgever Telenet met deze redactie in conflict wil brengen, dan is dat zeer onverstandig van hem. http://www.morsum-magnificat.be/index.php?option=com_content&task=view&id=4853&Itemid=2 Reactie van APK. Wij hebben de ongepaste reactie van Eddy aan APK en Telenet voorgelegd, APK reageerde zojuist om 09:30u als volgt : Beste Erik Bedankt voor uw mail. Eddy heeft ons hier inderdaad van op de hoogte gebracht. Ik heb het artikel gelezen. Binnen APK heb ik zelf of van niemand nog niets negatiefs of positiefs vernomen. Ik vraag aan onze klantverantwoordelijke om u een reactie te bezorgen. Hopend op een positieve afloop. Verberckmoes Axel Alvorens het artikel te updaten wachten we nog op een reactie van Telenet --- einde update 2 Als het goed is, dan durft Morsum Magnificat het óók te zeggen en wat Telenet op acht kalenderdagen realiseerde is ronduit gezegd goed. Exact volgens planning heeft de aannemer APK, tot algehele tevredenheid van deze redactie en binnen de twee uur, de installatie van televisie, internet en telefonie in dienst gesteld. U leest het alvast op de frontpagina van Morsum Magnificat 208. MM_208_01_Telenet -volledig artikel-
Artikel n° : 11/12/4694 Geplaatst : 18:53 14/11/2012 Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel. Erik Verbeeck © |