Naam, adres, geboortedatum aan onthaalbalie opvragen kan niet.
Paginabezoekers website Morsum Magnificat: 12.281.300 Tienen 19 juni 22
Coverfoto : Hyper Carrefour Tienen
Een klant van Carrefour had problemen met het ophalen van punten van de spaarkaart, aan de kassa kon dat niet worden opgelost, maar dat zou aan de balie, waar nog drie andere klachten waren aangeschoven, wel. Groot was de verbazing en protest van de klant dat het niet door de beugel kon, dat de aangestelde van Carrefour naam, adres en geboortedatum van de klant wilde horen! Het protest van de klant dat omstaanders met al die gegevens geen zaken hebben, mocht niet baten !
Privacy. Er werd contact genomen met de Klantendienst van Carrefour, de dame aan de telefoon zou door een collega laten terugbellen, wat niet gebeurde. Er werd door deze redactie een tweede poging ondernomen en dat werd al snel een heel moeilijk gesprek! Carrefour neemt de telefoongesprekken zogenaamd om kwaliteitsredenen op, toen wij de dame verwittigden van het feit, dat wij als journalist om over de aanklacht bewijsmateriaal te verzamelen, kregen wij meteen de reactie dat dat niet mag en een schending van de privacy is .... Het is heel straf dat Carrefour aan hun onthaal waar diverse andere klachten wachten, alle private gegevens van hun klant willen horen !
We komen er asap op terug, we zijn de gazet niet.
Artikel n°: 06-22-8430 Geplaatst: 16:55 19/06/2022
Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel Erik Verbeeck © Hoofdredacteur verantwoordelijke uitgever
|