Morsum Magnificat is geen gazet, die hanteren de pen van het systeem -MM-290-01 |
04 december 2019 |
Wij brengen onderwerpen waarvan de klassieke pers geen kaas gegeten heeft.
Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 5.264.300
Vier dagen bleven de gratis “ogenspoelers” tevergeefs de website van Morsum Magnificat bezoeken, op die vier dagen waren het er 10.500! Helaas was er van die vier dagen niets te zien, toch draait de redactie op volle toeren. De aanwezigheid bij de Commissie Wonen van 21 november 2019 werd gefnuikt door de gammele boel van de NMBS en Infrabel, de gammele trein waarmee we naar Brussel wilden sporen geraakte niet verder dan een paar kilometer voorbij het station van de Tsjeven gemeente Aalter. De NMBS kon de terugbetaling van het ticket niet direct doen omdat dat binnen het half uur na aankoop moet gebeuren, maar we zaten dan vast op de gammele trein, hoe belachelijk is de werking van de NMBS buiten gebrekkige infrastructuur.
Compensatie, hoezo?
Hoe belachelijk het NMBS systeem werkt, toont de brief van 1 december 2019 aan, het terugbetalen van eigen centen van de klant noemt de NMBS een compensatie! Wij hebben die 21 november de aanwezigheid bij de Commissie Wonen door de defecte trein kunnen vergeten, maar dat compenseert de NMBS niet! Wanneer gaat dat achterlijk systeem en gedoe van de NMBS worden opgedoekt?
Artikel n°: 11-19-7515 Geplaatst: 15:06 1/12/2019
Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel Erik Verbeeck © Hoofdredacteur
|
Laatste update ( 04 december 2019 )
|