Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
16925940





Laatste artikelen
Persbericht MM22071042
Persbericht MM22071042
Belfius bank: Al de hele dag technische problemen met internet bankieren.
Andy Vermaut in het vizier van Morsum Magnificat-Update1
Brandweer Tienen: Kapitein op het schip van de burgemeester.
Bpost werking inclusief pakjesdienst: Hoogste tijd dat er iets wordt ondernomen.
15 december 2018
Fel vertraagde leveringen of op het verkeerde adres, loopt de spuigaten uit. 


Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 4.476.100.
Aarschot 15 december 2018.

De voorbije maanden is het erg gesteld met de diensten van Bpost, niet alleen met de brieven maar ook met de pakjesdienst. Het lijkt van kwaad naar erger te gaan. Is het niet dat brieven en pakjes gewoon niét aankomen of veel te laat, dan is het wel dat pakjes op een verkeerd adres worden afgeleverd, ook deze redactie is slachtoffer.

Brieven die niet aankomen.

Begin oktober verwachtte deze redactie een boek dat vanuit Gent werd verstuurd maar nóóit aankwam, de afzender, een advocaat, was dus verplicht om het boek opnieuw op te sturen, ditmaal als pakje om zeker te zijn dat het ditmaal wél zou aankomen, maar de afzender kreeg het pakje terug wegens zogezegd onvoldoende gefrankeerd. In november werden we meermaals lastig gevallen door de pakjesdienst van Bpost die een pakje wilde afleveren dat niet voor ons bestemd was. We hebben zelfs één keer de man gewezen naar de plaats waar hij het pakje wél diende af te leveren.

Berichten in de brievenbus.

Op 1 december 2018 werden twee berichten in de brievenbus gedeponeerd met de melding dat Bpost was langs geweest om dito pakjes af te leveren maar, vanwege afwezigheid, niet kon overhandigen, terwijl er steeds iemand aanwezig was geweest. Bovendien waren beide pakjes niet voor óns bestemd maar wel voor een bedrijf dat schuin tegenover gevestigd is. Recent werd er weer een pakje -A4 omslag- van Coolblue in onze brievenbus gedeponeerd dat eveneens voor hetzelfde bedrijf bestemd was. Omdat we niet gestudeerd hebben voor facteur hebben wij dit laatste afgeleverd bij Bpost in Aarschot en er daar op aangedrongen dat hun afleveraars een brilletje zouden kopen, immers geen enkele zending was aan ons geadresseerd, wel aan het bedrijf schuin tegenover.


Zo begint de klacht van advocaat Jan uit Gent..

Postbus niet veel beter. 

Dan was er nog de brief uit Kortemark die gericht was aan onze postbus, gepost in West-Vlaanderen op 26 november en pas op 4 december toegekomen. Je zou durven denken dat post voor een postbus iets soepeler zou verlopen, niet dus, van hetzelfde laken een pak.


Verkreukelde post in de postbus te Begijnendijk en op de koop toe verkeerd afgeleverd.

Kaartje met telefoonnummer.

Als een mens dan ondertussen kwaad wordt, het gedoe van Bpost kotsbeu is geworden en gaat reclameren bij Bpost in Aarschot wordt hij weggestuurd met een kaartje waarop een telefoonnummer dat gebeld kan worden, maar, zo wordt erbij gezegd: "of ze er iets aan gaan doen, dat weet ik ook niet". Het is genoeg geweest met Bpost, opdoeken en privatiseren, misschien iets duurder maar dan wel veel beter. Deze redactie ontvangt ook regelmatig pakjes uit Nederland die via Post NL worden bezorgd, geen klachten, hetzelfde met pakjes via Post NL uit Duitsland, ook daarmee geen problemen.  

Artikel n° : 12-18-7256
Geplaatst : 19:26 15/12/2018

Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel
Erik Verbeeck © Hoofdredacteur 

Laatste update ( 15 december 2018 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.