Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
16925943





Laatste artikelen
Persbericht MM22071042
Persbericht MM22071042
Belfius bank: Al de hele dag technische problemen met internet bankieren.
Andy Vermaut in het vizier van Morsum Magnificat-Update1
Brandweer Tienen: Kapitein op het schip van de burgemeester.
Coolblue: super in verkopen en leveren maar zeer teleurstellend in herstellingen-Update1
04 december 2018
Op één dag leveren -als Bpost niet staakt !- maar faalt grandioos in service.
Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 4.470.500.
Antwerpen 04 december 2018.

-- Update1 

Drie weken na aflevering tot herstelling.

Nadat de printer op 17 november bij Coolbleu werd afgeleverd, volgt twee weken later op 4 december een eerste e-mail dat Coolbleu het "product" naar de hersteller heeft verstuurd. Op 10 december, drie weken na aflevering tot herstellen, laat Coolbleu op 10 december weten dat het "product" naar Coolbleu onderweg is, verder niets over wat er aan de hand is. Voor kleine bedrijven die overwegen om bij Coolbleu een printer te bestellen, moeten er rekening mee houden dat, wanneer deze twee maanden na indienststelling defect gaat, met alle gevolgen van dien het minstens één maand maar moet bekijken. In maart 2017 waren er qua service ook problemen met een recorder van Philips.




Drie weken na aflevering tot herstelling weet de klant nog steeds niets wat het probleem was en hoe Coolbleu het oplost.

-- einde update 1  11:13 11/12/2018

De op 24 augustus 2018 bij Coolblue aangekochte Canon MB2750 printer, vertoonde van meet af problemen, printkoppen dienden abnormaal veel gekuist en uitgelijnd. Die printer werd aangekocht omdat een gelijkaardige printer van hetzelfde merk en type, aangekocht bij Evertek, het goed deed en nog steeds doet. Het is dan ook vreemd dat het exemplaar aangekocht bij Coolblue heel wat problemen bij het afdrukken veroorzaakt waardoor de printer al na bijna 3 maanden terug naar Coolblue diende gestuurd.

Mindere kwaliteit?

Het is zeer vreemd dat de MB2350 die bij Evertek in Zonhoven voor een betere prijs dan bij Coolblue werd gekocht, geen problemen veroorzaakt en een ongeveer zelfde exemplaar van Coolblue wel, moeten we van de veronderstelling uit gaan dat de toestellen die Canon aan Coolblue levert misschien van minderwaardige kwaliteit zijn en hier of daar een fabrieksfoutje hebben dat voor de klant niet bekend is en die dat later bij gebruik moet ervaren? Coolblue doet niet moeilijk en neemt het product inderdaad terug, maar wanneer Coolblue voor een als defect binnengebrachte printer na twee weken nog geen uitsluitsel heeft, is dat een domper op de service van Coolblue. Coolbleu is misschien een oplossing voor particulieren, maar voor dergelijke goederen zeker niet voor bedrijven.

Service center.

Het is ons bekend dat het service center van Canon in Bergen op Zoom is gevestigd, uitgerekend op de locatie waar vroeger ook al de service van Canon fototoestellen gevestigd was dat in financiële moeilijkheden geraakte. Feit is dat blijkbaar ook nu Coolblue op informatie van dat service center wacht en haar klant MORSE-Press vof een uiterst belachelijk nietszeggend bericht stuurt, een bericht dat zegt dat ze geen nieuws hebben van dat Canon service center.

Artikel n° : 12-18-7249
Geplaatst : 22:40 4/12/2018

Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel
Erik Verbeeck © Hoofdredacteur


Laatste update ( 11 december 2018 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.