Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
16926289





Laatste artikelen
Persbericht MM22071042
Persbericht MM22071042
Belfius bank: Al de hele dag technische problemen met internet bankieren.
Andy Vermaut in het vizier van Morsum Magnificat-Update1
Brandweer Tienen: Kapitein op het schip van de burgemeester.
NMBS Bende : Drie van de vier ticketautomaten in Leuven station werkten weer niet.
19 oktober 2015
NMBS Blijft haar reizigers met defecte automaten voor schut zetten.
Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 3.263.300
Leuven / Tremelo 19 oktober 2015.

Met de regelmaat van een klok zijn de ticketautomaten die zich in de ondergrondse gang van Leuven station bevinden, defect. Het tijdverlies daardoor was al aanleiding van het missen van de trein, vervolgens te laat op de afspraak en nog andere narigheden. Woordvoerder Bart Crols weet zijn broodheer met één of andere uitleg of kwinkslag uit de wind te zetten, maar het probleem blijft niettemin bestaan.


Drie van de vier.

Zaterdag 17 oktober 2015 was het weer het geval, van de vier automaten waren er maar liefst drie defect. Klanten blijven tevergeefs toch opnieuw proberen om de automaten aan de praat te krijgen. Ondertussen tikt de klok verder, maar de trein wacht niet en een ticket in de trein nemen, kost extra zeven euro.  Het is ongehoord, dat de bende van de spoorwegen ten koste van haar klanten, haar gang mag blijven gaan.

Simpele uitleg.
In de gang naar de perrons te Leuven bevinden zich vier automaten die volgens onze eigen ervaring met de regelmaat van een klok defect zijn. Komende van de bushaltes van De Lijn, staan die automaten het dichtst bij de perrons. Gezien de haast die vele passagiers hebben, is het meest logische, dat men de dichtst bijgelegen automaten gebruikt. Bart Crols, de woordvoerder van de NMBS heeft voor de niet werking een simpele oplossing " gebruik de automaten die zich in het station bevinden ". Maar meneer Crols beseft niet, dat de toegang tot diverse perrons dan veel minder vlot verloopt. Om vanaf het station bepaalde perrons te bereiken moet de lift genomen en die werkt heel traag .

NMBS Probleem.
De simpele uitleg van de woordvoerder raakt kant noch wal en getuigt van weinig kennis van zaken. Feit is dat de NMBS haar klanten onheus behandelt wegens de verouderde infrastructuur van de ticketautomaten –en veel andere infrastructuur dat getuigt van incompetentie- . Het grote probleem van de NMBS was en is nog steeds de competentie en de veel te grote invloed van de socialisten en vriendjespolitiek.


Je hebt geluk als deze automaten in het station van Leuven wel werken "Het Volk" sakkert, maar het probleem blijft ...

Artikel n° : 10/15/6193
Geplaatst  : 8:12 19/10/2015

Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel
Erik Verbeeck ©


© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.