Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
16926317





Laatste artikelen
Persbericht MM22071042
Persbericht MM22071042
Belfius bank: Al de hele dag technische problemen met internet bankieren.
Andy Vermaut in het vizier van Morsum Magnificat-Update1
Brandweer Tienen: Kapitein op het schip van de burgemeester.
Tremelo : Bakkerij Steelandt te vroeg vertrokken en niet meer geland.
25 januari 2015
Tremelo toch weer een beetje te vergelijken met Rusland?
Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 2.939.100
Tremelo 25 januari 2015.

Bij bakkerij Steelandt aan de Grote Bollostraat te Tremelo staan er 's morgens om half acht soms al een tiental klanten aan te schuiven, meestal gaat de winkel niet klokslag om half acht open en staan de klanten,zoals in Rusland in de rij. Tien minuten na opening kan het zijn dat er in de winkel in de vorm van een "S" al twintig klanten in de rij staan. Het bedienen, afrekenen en in ontvangst nemen van de goederen verloopt dan ook wat krampachtig, de reden daarvan is dat de infrastructuur zeer onhandig is gekozen en achter de toonbank de twee personen, waaronder de bazin, mekaar in de weg lopen
.

Te vroeg gesloten.

Wie het gewend is van op zaterdag voor de volgende dag te bestellen en te betalen, was er op zaterdag 24 januari 2015 aan voor de moeite. Normaal is de winkel tot vijf uur open, maar om kwart na vier was de deur al dicht. Dat is niet de eerste keer, het gebeurt nog en dan maakt de bazin er zich achteraf vanaf met de kwinkslag dat ze de winkeljuffrouw in Haacht moest ophalen omdat die geen vervoer heeft ....

Schaarste in Tremelo zoals in Rusland?


Links : Klanten staan om 07:30u, het uur van de opening voor de deur ..  Rechts : Om 07:42 moeten klanten al tot buiten in de rij staan, gelukkig regent het niet, een luifel is er niet.

Net geland.

Zondagmorgen 25 januari 2015 staan er al twee auto's en één fiets op de parking voor de winkel, even na half acht, komt er nog een auto die rechtsomkeer maakt. Om kwart voor acht staan er vier klanten te wachten tot wanneer de winkel open gaat, er is wel licht in de winkel en de bakkerij, maar de gordijnen blijven dicht. Telefoneren brengt geen soelaas, er wordt niet opgenomen en er is geen bericht achtergelaten. Klanten die daar in kou staan te wachten zijn niet te spreken over die mentaliteit.


Zondag 25 januari 2015 is er om 07:30u wel licht in de winkel en de bakkerij, de zondagse gazet ligt in twee grote pakken voor de deur. Klanten beklagen zich dat er zelfs geen berichtje is geplaatst waarom de zaak gesloten is! In Tremelo is dat allemaal niet nodig!  

Verlof.
Wanneer we naar de zaak in Haacht telefoneren, vernemen we daar dat ze in Tremelo met verlof zijn! Waarom ze dan geen berichtje aan de deur hangen? Dat heeft er vorige week in de winkel blijkbaar wel gehangen, maar dat helpt de klanten die vandaag buiten voor de deur staan te wachten geen sikkepit verder.

Sfeer.
Het is ook zo dat de bazin in haar eigen zaak bij haar "Ex" die de bakker is, moet werken en dat is niet gezellig, dat straalt de bazin dan ook permanent uit. Daarover vragen gesteld zegt de bazin "wat moet ik anders doen, het is mijn zaak". In deze zaak zijn ze om die reden onvriendelijk, maar ook op andere plaatsen zoals in de parfumeriezaak Prestige omdat ze het Kiala punt beu waren, op nog andere plaatsen is het weer wat anders, onvriendelijk zijn ze in Tremelo in ieder geval.    

Te kort?

Dat mensen aanschuiven lijkt op te kort, wie niet aanschuift en om tien uur nog een gebakje of een broodje wil kopen, vangt bot, dat is ook zo bij bakker Fatima. Met Paul Dams lijkt Tremelo een kopie van Poetin te hebben gekozen. De rijen aan de bakkers geven in feite te kort aan, waarom moeten de klanten 's morgens vroeg, zoals in Rusland al aanschuiven? 

Online bericht n° : 01/15/5763
Geplaatst  : 11:32 25/01/2015

Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel.
Erik Verbeeck
©
Laatste update ( 25 januari 2015 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.