Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
16933910





Laatste artikelen
Persbericht MM22071042
Persbericht MM22071042
Belfius bank: Al de hele dag technische problemen met internet bankieren.
Andy Vermaut in het vizier van Morsum Magnificat-Update1
Brandweer Tienen: Kapitein op het schip van de burgemeester.
MIVB verwacht in Brussel ook problemen door staking.
06 december 2014
MIVB-net mogelijk volledig verlamd op maandag 08 december 2014.
Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 2.872.700
Tremelo 06 december 2014.

Zoals reeds bericht in een vorig artikel verwacht de federale politie grote hinder door de regionale staking van a.s. maandag, en niet alleen zij, want ook de MIVB verwacht problemen, zo sterk zelfs dat men vreest voor een volledige stilstand van het bus-, tram- en metronet.

Verontschuldiging.
De MIVB verontschuldigt zich bij voorbaat bij de reizigers en raadt hen aan alternatieven te zoeken om zich maandag te verplaatsen in Brussel. Alles wordt in het werk gesteld om de klanten zo goed mogelijk in reële tijd te informeren via verschillende communicatiekanalen. Zo zal het contact center al vanaf 6 uur bereikbaar zijn op 070 23 2000070 23 2000.

Mobilisatie MIVB medewerkers.
De derde regionale staking die wordt georganiseerd om te protesteren tegen de maatregelen van de federale overheid zal maandag de provincies Vlaams- en Waals-Brabant teisteren én Brussel. De vakbonden van de MIVB mobiliseren medewerkers van de Brusselse openbaarvervoersmaatschappij, en in het bijzonder de bestuurders, om die dag mee te staken.

Draagwijdte.
Het is voor de MIVB zeer moeilijk om vandaag in te schatten wat de exacte draagwijdte zal zijn van de hinder op het net, maar het MIVB-net zal die dag mogelijk helemaal verlamd zijn. Afhankelijk van het aantal aanwezige personeelsleden, stelt de openbaarvervoersmaatschappij alles in het werk om in de mate van het mogelijke de belangrijkste lijnen te bedienen. Toch raadt de MIVB haar klanten aan hun voorzorgen te nemen en een mogelijk alternatief te zoeken voor die dag.

Zo goed mogelijk informeren.
Om de klanten zo goed mogelijk te informeren opent het Contact Center -070/23.20.00070/23.20.00- nu maandag al om 6 uur ‘s morgens. De website www.mivb.be, de mobiele website en de MIVB-applicatie zullen de reizigers eveneens informeren, net als de Facebook-pagina -facebook/mijnmivb- en de Twitter-account -@stibmivb-. De MIVB biedt haar excuses aan bij de reizigers voor het ongemak dat ze bij deze actie zullen ondervinden en bedankt hen voor hun geduld.

Bron : MIVB
Bewerking : jvds

Artikel n° : 12/14/5694
Geplaatst : 15:04 6/12/2014

Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel
Laatste update ( 07 december 2014 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.