Telenet betaalt tegoed van ex abonnee maar niet terug-Update1 |
16 december 2013 |
Abonnees worden wel snel met een geheugensteuntje bedacht.
Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 2.334.300 Begijnendijk / Lanaken 16 december 2013
--- Update 1 13:09 17/12/2013 Opgelost. Nadat MORSE- Press Vof www.morse-press.be over het tegoed van de gewezen klant bij Telenet vragen stelde, komt Stefan Coenjaerts al na twee dagen met de Telenet "Mea culpa" en de kwinkslag " .. normaal gebeurt een terugstorting automatisch, in dit geval was dit blijkbaar om onbekende reden niet gebeurd ..", einde citaat. De klant werd ook op de hoogte gebracht en de betaling wordt nu uitgevoerd. Hiermede is de zaak afgesloten. --- einde update.
Telenet abonnee Paul V. uit Begijnendijk stapte begin 2013 over van Telenet naar Belgacom, Paul was niet tevreden van de beeldkwaliteit bij Telenet. In februari 2013 ontvangt Paul een afrekening en daaruit blijkt dat de abonnee van Telenet een tegoed heeft van 26,29 euro.
Beloven. Nadat de abonnee naar Belgacom overstapte is er van Telenet voor FreePhone, abonnementsgeld en huur digicorder een tegoed van 26,29 eruo en dat werd op 20 februari 2013 aan hem gemeld. Ondertussen heeft Paul al twee keer naar klantendienst van Telenet getelefoneerd, maar de betaling is nu tien maanden later nog steeds niet gebeurd.
Persdienst. Paul V. beklaagde zich bij deze redactie. Alhoewel Stefan Coenjaerts van de "Teleslet" -red,- persdienst, Morsum Magnificat niet als pers erkent -sic-, heeft hij toch de klacht in behandeling genomen. Telenet erkent alleen beroepsjournalisten en dat is niet alleen een kaakslag voor de meer dan 8.500 niet beroepsjournalisten maar bovendien pure discriminatie. Voor een bedrijf dat actief is in de telecommunicatie is dat een zeer kwalijke houding.
Artikel n° : 12/13/5225 Geplaatst : 15:35 16/12/2013
Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel Erik Verbeeck ©
|
Laatste update ( 17 december 2013 )
|