Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
16937149





Laatste artikelen
Persbericht MM22071042
Persbericht MM22071042
Belfius bank: Al de hele dag technische problemen met internet bankieren.
Andy Vermaut in het vizier van Morsum Magnificat-Update1
Brandweer Tienen: Kapitein op het schip van de burgemeester.
Bank van de Post, Bpost en Bpaid één pot nat.
04 augustus 2012
Probleem met de BPAID kaart door klant zelf achterhaald.

Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 1.780.100
Brussel / Lanaken 4 augustus 2012

Is het niet vreemd, dat de klant uiteindelijk zelf naar de oorzaak moet zoeken en de oplossing geven? Nogmaals : de BPAID kredietkaart heeft niets met de Bank van de Post vandoen, wel met Bpost.

Code kan niet gewijzigd worden.
Vreugde alom, het probleem met de Bpaid kaart is opgelost. Wat is er gebeurt ; zoals bij elke betaalkaart gebruikelijk
is heeft de gebruiker ook bij deze kaart de code veranderd naar de eigen vertrouwde code en dat mocht -of kan- dus niet !!  Inderdaad, eerlijk is eerlijk, het stáát vermeld in de bijgevoegde handleiding maar pas op de bijna laatste pagina als ieder zinnig mens al lang genoeg heeft van het lezen van een handleiding. Men zou verwachten dat dergelijke belangrijke informatie in hoofdletters, in bold, op de eerste pagina staat. Niet dus, van de BPAID kredietkaart kan de geheime code niet gewijzigd worden!

Geblokkeerde kredietkaart die toch deels blijft werken.
Het is waarschijnlijk voor velen onbegrijpelijk, maar een BPAID kredietkaart waarvan de geheime code meer dan drie
keer verkeerd werd ingegeven, wordt niet door de betaalautomaat ingeslikt, nog straffer is dat die kaart voor betalingen via internet, waarvoor geen code nodig is, nog altijd werkt! Het strafste is dat bijvoorbeeld bij de parkeerautomaat van het Vrijthof te Maastricht met die kaart gewoon kan betaald worden, men heeft daarvoor zelfs geen code nodig! 

Bpost - BPAID - Bank van de Post : wachten is de boodschap.
Zoals dat gaat met de duivenmelkers moeten klanten van de Bpost, BPAID en de Bank van de Post "wachten" tot de
informatie wordt gelost. Het probleem met BPAID is al vanaf februari 2012 gaande, diverse personen binnen Bpost hebben al een klachtenmail verzonden, maar tot vandaag is er nog niets officieel uit de bus gekomen. Het is zelfs zo dat bij een aanvraag voor een zakenrekening de Bank van de Post na twee weken er nog niet in geslaagd is om een nieuwe rekening te openen! Dat is normaal zegt men bij de Bank van de Post, zéker in de verlofperiode!

Opnieuw proberen.
Omtrent het probleem met de Bpaid wordt op 31 juli 2012 om 15:44u nog maar eens naar BPAID getelefoneerd, Marc
zegt dat er bij het drie maal verkeerd intikken van de code niets gebeurd, de automaat slikt de kaart niet in, u moet gewoon een half uurtje wachten en opnieuw beginnen zegt de man! Maar de waarheid ligt wel elders. De informatie die men bij Bpost / Bpaid geeft is veelzijdig, verschilt van het éne postkantoor tot het andere en is, zoals hier duidelijk blijkt, onbetrouwbaar.
 
Artikel n° : 08/12/4857
Geplaatst : 22:26 4/08/2012

Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel.
Erik Verbeeck © -eigen ervaring-

Laatste update ( 05 augustus 2012 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.