Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
16926404





Laatste artikelen
Persbericht MM22071042
Persbericht MM22071042
Belfius bank: Al de hele dag technische problemen met internet bankieren.
Andy Vermaut in het vizier van Morsum Magnificat-Update1
Brandweer Tienen: Kapitein op het schip van de burgemeester.
Recruteringsfilm politie krijgt prijs op Festival van de Bedrijfsfilm.
01 juni 2012
Winnaar in de categorie ‘employer branding’.

Bezoekers website Morsum Magnificat : 1.710.700
Brussel / Lanaken 31 mei 2012

Op zaterdag 24 maart 2012 lanceerde de Federale politie haar tweede editie voor de rekrutering van manschappen voor de vijf Brusselse politiezones. Zie ons artikel van 25 maart 2012 'Go for Police'
 
http://www.morsum-magnificat.be/index.php?option=com_content&task=view&id=4574&Itemid=2
 Voor die gelegenheid werd ook een promotiefilm opgenomen die gisteren, 30 mei 2012, op het Festival van de
Bedrijfsfilm werd bekroond in de categorie ‘employer branding’. Dit zijn de producties die gericht zijn op een positief werkgeversimago en die potentiële medewerkers willen motiveren en sensibiliseren.

Drie inzendingen.
Elk jaar organiseren enkele laatstejaarsstudenten Public Relations en Commerciële Communicatie van de Plantijn Hogeschool Antwerpen het Festival van de Bedrijfsfilm. Dit jaar werd het festival voor de 13e keer
georganiseerd en moest de zeskoppige jury voor de categorie ‘empoyer branding’ kiezen tussen drie inzendingen. De nieuwe rekruteringsfilm van de geïntegreerde politie werd hierbij verkozen tot beste productie. De film geeft, behalve de vereiste kwaliteiten en competenties van de toekomstige politieagent, ook het gepassioneerde en veeleisende karakter van het vak weer. Deze rekruteringsfilm is een eerste van meer films waarin de verschillende jobs binnen de politie aan bod komen.

Erkenning.
Een opgetogen hoofdcommissaris Alain Goergen, directeur van de Directie van de rekrutering en van de
selectie, zei na afloop : "Het is de erkenning van alle inspanningen die de laatste jaren geleverd werden om het merk politie bekend te maken en een modern imago te geven”. De film is het resultaat van een uiterst
vlotte samenwerking tussen de Directie van de rekrutering en van de selectie -DSR-, de politiezone Brussel-Hoofdstad/Elsene, de Spoorwegpolitie, de Wegpolitie, het labo van de Directie van de technische en wetenschappelijke politie -DJT-, de Directie van de opleiding en het productiehuis Studio
Arizona. De rekruteringsfilm is te bekijken op de site
www.jobpol.be.

Bron : Federale politie
Bewerking : jvds

Artikel n° : 05/12/4737
Geplaatst : 23:13 31/05/2012
Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel

Laatste update ( 01 juni 2012 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.