Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
16926429





Laatste artikelen
Persbericht MM22071042
Persbericht MM22071042
Belfius bank: Al de hele dag technische problemen met internet bankieren.
Andy Vermaut in het vizier van Morsum Magnificat-Update1
Brandweer Tienen: Kapitein op het schip van de burgemeester.
Bank van de Post wantrouwt eigen agentschaphouders.
23 september 2011
Voor bestellingen van "niks" wordt extra bevestiging gevraagd.

Bezoekers website Morsum Magnificat : 1.276.800
Lanaken 23 september 2011.

Wie bij de Bank van de Post -BPO- in een kantoor voorgedrukte overschrijvingen bestelt, tekent daarvoor in het betreffende kantoor een bestelbon, de aangestelde van de BPO vult het daartoe voorzienE formuliertje zelf in en onderschrijft het samen met de klant. De kostprijs van de bestelling voor vijftig stuks, is welgeteld 2,- euro, daarmee zou de betelling in orde zijn en de gevraagde overschrijvingen binnen een tiental dagen in bus zouden moeten vallen, na acht dagen volgt een bericht van de BPO gevestigd aan de Anspachlaan te Brussel.

Extra bevestiging.
Acht dagen na ondertekening van het formuliertje op het postkantoor valt er een bericht van de Bank van de Post op de deurmat waarmee van de klant bevestiging wordt gevraagd, voor de toch wel aanzienlijke
bestelling ven twee euro, opnieuw een handtekening moet plaatsen, een zegel plakken en opnieuw naar de Anspachlaan verzenden. Volgens het bericht kan de bestelling niet worden uitgevoerd omdat de aard van de bestelling ontbreekt. Tot zover hebben de dossierbeheerders aan de Anspachlaan in Brussel gelijk ; op het in het het kantoor van de BPO ingevulde formuliertje is geen mogelijkheid om de bestelling exact te omschrijven, maar zou het niet beter zijn dat men in de kantoren andere bestelformulieren hanteert waarop die mogelijkheid wél bestaat of waarom kan een dergelijke bestelling niet via de computer besteld worden, dat zou in elk geval veel papierwerk voorkomen -goed voor het milieu- en de klant een hoop frustraties besparen, bovendien kan men zich afvragen of het verantwoord is briefwisseling te besteden aan een bestelling van welgeteld 2 hele euro's. We durven niet denken, dat de BPO haar eigen medewerkers in de kantoren niet zou vertrouwen en acheraf toch nog eens bevestiging van de klant vraagt?

Artikel n° : 4156
Geplaatst : 21:23 23/09/2011

Wie wil reageren -niet anoniem- kan dat via  

Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel
EVDS

Laatste update ( 24 september 2011 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.