Agoria : Morsum Magnificat was aanwezig op de show
26 november 2006
Agoria studienamiddag was puur commercieel.
Bezoekers website Morsum Magnificat : 167.300 Betekom / Brussel 16 november 2006 Studienamiddagen vormen een gelegenheid bij uitstek om weer aan de dagelijkse sleur van ons werk te ontsnappen. Als we niet ziek zijn, geen vakantie hebben, niet in vergadering zijn, geen snipperdag hebben, dan kunnen we, om ons stresserend werk even opzij te zetten, naar een ?Studienamiddag? gaan, zoals deze van AGORIA van 16 november 2006, ??n van de vele lukratieve organisaties.
We hebben al enkele van deze bijeenkomsten meegemaakt, maar telkens hetzelfde stramien, het projecteren en becommentari?ren van slides die in een presentatiemap zitten, meer niet.
Het enige wat niet in de presentatiemap zit, zijn de (vaak) flauwe grappen en niet relevante verhaaltjes die de zaal in stemming moeten brengen, flauwe kul die meestal op etalagepoppen geen indruk maakt !
Maar bij AGORIA was het op 16 november maar al te gortig, de sprekers waren niets minder dan personen die aan een bedrijf gelinkt zijn en vooral publiciteit voor hun eigen winkel mochten komen maken,moeten we180 E betalen om publiciteit te aanhoren? Het volledige artikel is in Morsum Magnificat 131 opgenomen, de MM 131 uitgave telt 14 bladzijden. ANDER NIEUWS is niet vrij te downloaden maar mits betaling van 4,00 Euro (BTW en verzending inbegrepen) te bekomen via Detel bvba of de Morsum Magnificat redactie.