Begijnendijk : Nieuwe Huisstijl meteen ook nieuwe stunt-Update1 |
15 juli 2009 |
Op drie jaar tijd kost ontwerp het tienvoudige van de normale prijs.
Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 638.200 Ternat / Begijnendijk 15 juli 2009. Na jarenlang zeuren en manipuleren is uiteindelijk de kogel door de kerk, Begijnendijk heeft voor iets wat anderen tussen "de soep en de patatten" regelen, zowat drie jaar nodig gehad, uiteraard is de prijs ook navenant.
Stephen Bogaerts
Elegante verschijning tijdens een bijeenkomst van de "extreem" Groenen te Kontich -26 april 2008-, de dame is niet Heidi Gelders. Te duur. In Morsum Magnificat 161 hebben we in de korte berichten al een tipje van de sluier opgelicht, maar om verder te gaan moesten we onze "Sherlock Holmes" pet opzetten, Heidi Gelders wilde niets meer zeggen en Stephen Bogaerts, die zich "communicatie-man-" wil aanmeten, reageert niet op e-mails die deze redactie hem toestuurt, daarom hebben we het onderzoek niet verder gezet, wat we wel hebben nagetrokken is de prijs voor een dergelijk ontwerp, daaruit blijkt dat het in Begijnendijk tien keer meer kost, wat hebben ze nog allemaal besteld dat niets te maken heeft met het ontwerp, waar blijft de oppositie??
Hier leest u enkele reacties uit Begijnendijk, voor één keer publiciteit voor Corelio mag wel ... http://www.nieuwsblad.be/Forum/Index.aspx?pageName=detail&forumId=982451 Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel www.morse-press.be © 1740 Ternat |
Laatste update ( 16 juli 2009 )
|