Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
16932324





Laatste artikelen
Persbericht MM22071042
Persbericht MM22071042
Belfius bank: Al de hele dag technische problemen met internet bankieren.
Andy Vermaut in het vizier van Morsum Magnificat-Update1
Brandweer Tienen: Kapitein op het schip van de burgemeester.
Eismann moet aan eigenaar gebouw deurbel vragen.
16 april 2009
Leveranciers of post kunnen stukken niet afleveren.

Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 593.900
Ternat 16 april 2009.

Mensen helpen wreekt zich nóg maar 
eens, ondankbaarheid is 's werelds loon.


Wanneer een bedrijf als Eismann in een pand een kantoor huurt, dan zou men kunnen veronderstellen dat er minstens een bel is, maar dat is niet het geval.

Geen bel.
Het kantoor van Eismann bevindt zich in een industriezone in een gebouw waar ook andere bedrijven gevestigd zijn, de toegang tot het kantoor van Eismann ligt achteraan in de gang, vooraan bevindt zich Navicom -een brievenbus?- en Morse-Press VOF die zicht heeft op de straat en de ingang.
De verhuurder vindt het niet nodig om voor haar huurders een bel te voorzien, de post, of zoals vandaag UPS, kunnen dus nergens, ook bij Eismann niet, aanbellen en niettegenstaande de eigenaar geen sukkelaar is, komen er geen deurbellen.

Deuren blijven op slot.
De deur van de ingang van het gebouw en de kantoren is normaal op slot, maar Eismann wil dat de deuren open blijven zodat iedereen ten allen tijde binnen kan komen, ook de eigenaar van het gebouw en Morse-Press vinden dat dit niet kan.
Bij Eismann is het kantoor de laatste tijd zeer regelmatig gesloten, het is dus ondoenbaar om de deur systematisch open te laten omdat het dan zeker zal gebeuren dat dit, door vergetelheid, 's nachts, gebeurd en dit in een relatief verlaten industriezone, dus niet te verantwoorden. Maar Eismann wil maar niet begrijpen dat zij bij de eigenaar moeten aankloppen en een deurbel vragen.

Wanorde.
De redactie merkt toch op dat er nu al gedurende een jaar getracht wordt om aan het personeel van Eismann duidelijk te maken, dat de gemeenschappelijke toiletten netjes gehouden dienen te worden, maar dat blijkt niet te helpen, orde en netheid blijkt bij Eismann niet hoog in het vaandel te staan, voor een bedrijf dat diepvriesproducten aan huis brengt is dat zeer merkwaardig, een hond op het kantoor en in de stuurcabine van de diepvrieswagen komen ons ook zeer vreemd over, ook bestelauto's die meestal niet gewassen zijn geven geen goede indruk.

Zenuwachtig.
De toenemende zenuwachtigheid van Eismann heeft wellicht ook te maken met de crisis, we stellen vast dat regelmatig voertuigen binnen blijven, wat de facto betekent dat de verkoop stagneert zoniet afneemt. Bij Bofrost daarentegen klagen ze niet, integendeel zegt een afleveraar van het depot te Leuven, wij hebben het erg druk.

Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel
EVER ©
www.morse-press.be  1740 Ternat.

Laatste update ( 17 april 2009 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.