Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
16929901





Laatste artikelen
Persbericht MM22071042
Persbericht MM22071042
Belfius bank: Al de hele dag technische problemen met internet bankieren.
Andy Vermaut in het vizier van Morsum Magnificat-Update1
Brandweer Tienen: Kapitein op het schip van de burgemeester.
Belgacomsoftware herkend eigen modems niet.
16 februari 2008
Bel niet naar hun betalende nummers, laat ze zelf terugbellen.

Bezoekers website Morsum Magnificat : 418.400
Ternat / Begijnendijk 16 februari 2008.

Het is een lovenswaardig initiatief van Belgacom om de I-Talk dienst
in het leven te hebben geroepen, maar het is niet goed te keuren
dat klanten via betalende nummers naar Belgacom dienen te bellen
om de software manueel te kunnen installeren.

Eigen modems niet herkennen.
Wie in de Belgacom winkel te Aarschot een telefoontoestel aankoopt
om via een Belgacom modem I-Talk te kunnen gebruiken, krijgt
daar te horen, dat alle
s héél éénvoudig te installeren is, u ontvangt
vandaag een eerste en binnen twee dagen een tweede e-mail en dan
gaat het vanzelf, maar dát klopt helemaal niet !

Morsum Magnificat schakelt de ombudsman
voor Telecom in
, lees
meer in Morsum Magnificat 151.

Voor abonnnementen op Morsum Magnificat stort u 50,00 Euro
op rekening 001 5093123 20 van MORSE-Press VOF te 3130 Begijnendijk.
Info kan u ook bekomen via de redactie te Ternat op 02 461 11 15
of
Activiteiten van MORSE-Press VOF vindt u
op de website
www.morse-press.be

Heeft u nieuws uit Begijnendijk of Betekom of de omgeving, bel dan
de plaatselijke redactie op 016 60 08 55

Laatste update ( 16 februari 2008 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.