Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
7239609





Laatste artikelen
Bornem: De "Extremen in de maatschappij" versie 1, in de kijker-P1
Rillaar en de verloedering waarvoor het lokaal bestuur de ogen sluit-P2
Testelt: Morsum Magnificat legt problemen op huurmarkt verder bloot-Update1
MIVB verbetert in 2021 haar vervoersaanbod nog verder.
Aalter: Groen gaat vijf kilometer wandelen.
Belfius sleutelde weer achttien uur aan haar online service-Update2
23 november 2020
Beste App van Europa maar de klanten zijn er wel de dupe van.
Paginabezoekers website Morsum Magnificat: 6.602.500
Brussel 23 november 2020

-- Update 2

Vijf dagen later.

Sinds Belfius vijf dagen geleden aan haar software sleutelde, zijn er nog altijd problemen, Belfius heeft het over "Bugs" die in haar update voorkomen. Voor een zakelijke rekening dient twee keer te worden ingelogd om de bewerkingen te kunnen consulteren.

-- Einde update 2
20:23 26/11/2020   

-- Update 1
Its me.

Vandaag, dinsdag opnieuw problemen met de homebanking van Belfius, nu wordt bij het inloggen een nieuw probleem gemeld - inzet  -, sinds zaterdag 21 november 23:30 tot nu kamp Belfius met problemen, toch blijven het allemaal lachende gezichten!

Zonder verder commentaar 

-- einde update 1
13:54 24/11/2020

Belfius sleutelt permanent aan haar online banking systemen, wanneer we daar op lokaal niveau vragen over stellen, verwijst men naar Brussel. Daar in die grote stad, zijn de dito personen bij Belfius wel Franstalig! Zaterdag 21 november was de service van 23:30u. tot zondag 18.00u. niet beschikbaar, wie dus op zondag bewerkingen organiseerde was eraan voor de moeite. De website van Belfius puilt uit van de lachende gezichten, op en top op Amerikaanse leest geschoeide marketing, pas op, het zijn lachende gezichten, waarop ze met de glimlach in uw zakken zitten.

Ook maandag.

Maandag voormiddag 23 november, waren er nog steeds problemen met hun homebankingsysteem, dat was zowel met privé als zakelijke rekeningen, dat duurde tot kort na de middag, pas rond half twee was het weer mogelijk om bewerkingen te verrichten.

De beste App.

Sinds einde oktober zijn bezitters van een Ipad/Ipod die met de Belfius App werken en met Android 5.1. is uitgerust, gezien, plotseling -ze kondigden het wel aan- werkt de App niet meer en kan de klant een andere GSM aanschaffen die beter doet dan de versie 5.1 van Android en dat allemaal onder het mom van betere veiligheid en het feit dat Belfius wil pochen met de beste App van Europa, maar de klant is wel de dupe.

Meer volgt niet, we zijn de gazet niet, worden ook niet financieel ondersteund en we hebben evenmin een politieke kleur.

Artikel: 11-20-7900
Geplaatst: 20:02 23/11/2020

Erik Verbeeck - Hoofdredacteur
Verantwoordelijke uitgever
Laatste update ( 26 november 2020 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.