Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?
Aantal Bezoekers
4963689
Laatste artikelen
Advocaten worden te veel managers, wat met de rol van de Stafhouder?
Meldert Nedermolen: Bouwmaterialen uit parkeergarage GAW Nedermolen gestolen?-Update2
Brandweer: Beseffen ze de gevaren nog wel of is de opleiding toch onvoldoende?
Meldert Nedermolen vzw : Experimenteel radio-onderzoek wordt onmogelijk gemaakt.
Aalst : Hoeveel is er "gefoefeld" met de erkenning van GAW Nedermolen te Meldert?-MM-286-01
Morsum Magnificat dient klacht in bij Ombudsman Telecom tegen Telenet-MM-284-03
03 februari 2019
Telenet zegt, wegens nalatigheid, internetdiensten op van klant op verzoek van derde.

Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 4.549.900.
Rillaar 03 februari 2019.
P2 : Telenet liet zich misbruiken.
       Aarschot taksen op lijkentransport ingetrokken.

Je moet het als jarenlange abonnee, die correct de facturen betaalt, maar meemaken, opeens stuurt Telenet -lees Teleslet - een e-mail dat uw internetdiensten zijn opgezegd, maar van die  opzegging weet je zelf niets. Moet dan blijken dat Telenet de opzegging in mei 2017, op verzoek van de schoonzoon van je verhuurder gebeurde die deze smerige streek zonder meer bij Telenet klaarspeelde! Ondertussen zijn we bijna twee jaar verder, maar voor twee e-mail adressen heeft Telenet na twee jaar haar fout niet ongedaan gemaakt. Een klacht bij de Ombudsman Telecom was dus onvermijdelijk. Een rechtszaak  tegen Telenet van een ICT bedrijf uit Brugge is trouwens ook nog niet ten einde en moet nog beslecht worden bij het Hof van Cassatie. 

Artikel n : 01-19-7295
Geplaatst : 13:51 3/02/2019

Redactie Morsum Magnificat Professioneel
Erik Verbeeck Hoofdredacteur



 
Laatste update ( 03 februari 2019 )

2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel - Alle rechten voorbehouden.