Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?
Aantal Bezoekers
4432818
Laatste artikelen
Antwerpse Schepen van milieu moet uitleg geven over radioactief besmet dak Sint Jacobskerk.
Asbestverwijdering : Nieuw Vlaams actieplan voor de afbouw asbest gestart in Antwerpen-NVDR
Boren in de Vlaamse ondergrond : Eenvoudig virtueel met nieuwe app-MM-281-02
Aarschot : Pashuysen kan verantwoordelijkheid niet afschuiven op Renault BelgiŽ-Update1
MIVB: Op 10 en 11 november wordt metroverkeer lijn 1, onderbroken.
Aarschot : Pashuysen kan verantwoordelijkheid niet afschuiven op Renault BelgiŽ-Update1
07 november 2018
Aannemer van Renault BelgiŽ respecteert bij werken bij Pashuysen de veiligheid niet. 
Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 4.425.100
Brussel/Rillaar, 06 november 2018. 




--- Update 1

Veiligheidswaarschuwing op dossier klant.

Het moet blijken dat iemand binnen Pashuysen een "veiligheidswaarschuwing" op het klantendossier van MORSE-Press Vof heeft geplaatst. Bij een verzoek tot afspraak voor de eerste onderhoudsbeurt van de bij Pashuysen aangekochte Dacia, diende, volgens een bericht in de computer, voor opdrachten eerst het fiat van "Jacqueline" te worden gevraagd, wat zich vandaag voordeed. Er werd vandaag gepoogd om daarvoor tot twee keer toe uitleg van Pashuysen te bekomen, echter tevergeefs, Davy was niet bereikbaar en belde ook niet terug. 

Klant kwijt.

Pashuysen zal er niet wakker van liggen dat Morse-Press Vof nu als klant bij hen is opgestapt. Op iemands dossier als gevolg van het aankaarten van arbeidsveiligheid, een slot op het klantendossier plaatsen pikt Morse-Press Vof ook niet en deze is per direct overgestapt naar een andere dealer. Hier opnieuw een voorbeeld van hoe lang te tenen bij Pashuysen zijn.

Dealers haken af.

We komen op de zaak van de vrij agressieve manier waarop de publiciteit die door Renault BelgiŽ wordt opgedrongen en waardoor sommige huidige Renault dealers, zelfs nu al afhaken, nog terug 

--- Einde update 1 18:57 9/11/2018  

Er worden bij Group Pashuysen aan de Gaston Geenslaan 10 te Aarschot door Renault BelgiŽ ter hoogte van het dak werken uitgevoerd voor een lichtreclame, daarvoor is volgens de interne preventieadviseur Davy Gijsemans door Renault BelgiŽ een aannemer aangesteld die blijkbaar als goedkoopste de bestelling voor die opdracht binnenhaalde. Morsum Magnificat sprak de preventieadviseur over de onveilige wijze waarop de aannemer, die blijkbaar van Oost- Europese komaf is, de opdracht vervult. 

Veiligheden overbruggen.

De preventieadviseur poogt in eerste instantie om de aantijgingen wat te minimaliseren, maar wanneer Morsum Magnificat David confronteert met details, moet Gijsemans toegeven dat mogelijk veiligheden wellicht "overbrugd" werden. Zo werken twee personen in de gondel van de hoogwerker zonder dat de stabilisatoren in positie werden geplaatst, dat is onder normale omstandigheden onmogelijk. We kunnen ook een bedieningsorgaan -joystick- van de gondel van de hoogwerker fotograferen die met een stuk elektrische Vob kabel in een bepaalde positie kan worden vast gezet! 

Pashuysen draagt ook verantwoordelijkheid.

Een bedrijf, in casu Pashuysen waarin een ander bedrijf werken komt uitvoeren, moet er ook op toezien dat de veiligheid gerespecteerd wordt en dat hebben we aan Davy Gijsemans duidelijk gemaakt. We begrijpen dat Renault BelgiŽ een grote invloed heeft op Pashuysen, maar dat zou geen invloed mogen hebben op de veiligheid.   

Een bedieningsorgaan van een hoogwerker met een stukje draad in een positie blokkeren is niet toegelaten en gevaarlijk.

Twee personen in de gondel, maar stabilisatoren voertuig niet in gebruik!?
 
Artikel nį : 11-18-7226
Geplaatst : 19:14 7/11/2018

Redactie Morsum Magnificat ģ Professioneel
Erik Verbeeck © Hoofdredacteur
Laatste update ( 09 november 2018 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ģ - Alle rechten voorbehouden.