Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?
Aantal Bezoekers
4060744
Laatste artikelen
Delhaize Aarschot en Betekom brachten hun klanten in gevaar-MM-269-02
Vlaamse Regulator voor de Media hield symposium te Leuven.
Zwarte mars voor rechtvaardigheid op 19 november 2017
Raad voor de Journalistiek door Morsum Magnificat aanzien als niet onafhankelijk.
Morsum Magnificat, ziek van de politiek, is nu bezig met techniek-Update1
Telenet laat zich betalen voor niet geleverde diensten-Update2
23 augustus 2017
Morsum Magnificat dient klacht in bij de Ombudsdienst Telecom.

Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 3.973.700
Rillaar 22 augustus 2017. 

--- Update 2
Welec herstelt bekabeling.

Aannemer Welec uit Westerlo stuurde een technicus om de bekabeling van de aftakking kabel-tv die ze op 22 augustus hadden aangelegd, te verwijderen en over te doen. Deze keer stuurde Welec een veel beter gemotiveerde man dan deze die op 17 augustus kunst- en vliegwerk leverde en bovendien de klant heel wat miserie op de hals joeg door het aanmaken van een alias e-mail waarop Telenet prompt een ander account aanmaakte en de koppeling van de bestaande e-mails onmogelijk maakte. 

Van Turkse afkomst.

We hadden op 17 augustus 2017 al begrepen dat de man onze taal onvoldoende machtig was, nu blijkt dat het om iemand van Turkse afkomst gaat. Tijdens ons verblijf in Genk in 2012 en 2017 hebben we de mentaliteit van de Turken, de Marokkanen en recent de Italianen, leren kennen. Onze ervaring met deze bevolkingsgroepen is zeer slecht en Genk is een multicultureel failliete en criminele stad.


Welec heeft het werk door een meer en beter gemotiveerd personeelslid laten overdoen.
--- einde update 2

--- Update1
Ombudsman overtuigde Telenet.
Eén dag na de klacht van de hoofdredacteur van Morsum Magnificat bij de Ombudsman Luc Tuerlinckx, capituleerde Telenet zogenaamd om commerciële overwegingen, de aangerekende bedragen voor niet geleverde diensten die werden geprotesteerd worden gecrediteerd. 

Miserie.
Bij de verhuis / in dienst stelling van de WIGO en bijhorende diensten te Rillaar, is er opnieuw één en ander mis gegaan, daarop komen we nog terug. Wat de schandalige bekabeling van de aannemer van Telenet uit Westerlo - Welec- betreft, komen we nog terug in het artikel dat in productie is. Niettegenstaande we bedrijfsleider Willy Eyckmans daarover hebben aangesproken, ook de persdienst van Telenet werd geďnformeerd, is er uit die hoek geen reactie gekomen. 

Mobistar.
De bereikbaarheid van het mobilofoonnetwerk is bar slecht en binnenshuis zelfs onmogelijk, de bereikbaarheid van Procximus is stukken beter, de dekking van Mobistar is in deze buurt te Rillaar / Houwaart en Tielt- Winge is ondermaats maar de volle pot betalen voor ondermaatse diensten is wel een feit. 

--- einde update 18:26 25/08/2017  

De problemen die deze redactie sids juni 2017 met Telenet kent, stapelen zich op dat een klacht bij de Ombudsdienst Telecom niet meer kon uitblijven. In mei 2017 slaagde een derde persoon er in om bij Telenet het abonnement doodleuk op te zeggen. Toen daarover een aangetekend schrijven aan Telenet werd gericht, stuurde Telenet op 22 mei 2017 een no reply e-mail met excuses. Sindsdien zijn er met de diensten van Telenet een resem problemen geweest.

Betalen voor niet geleverde diensten.

Als gevolg van de verhuis uit Tremelo bleef Telenet het abonnement WIGO nog een poosje aanrekenen, na veel poeha en diverse telefoongesprekken tussen het verkooppunt in Shopping 3 te Genk en de diensten te Mechelen, werd een bedrag in mindering gebracht, maar een deel ervan niet. Protesten werden mede aangetekende brieven van 26 juli en 11 augustus 2017 aan Telenet overgemaakt, maar ze hebben niet eens het fatsoen om te reageren en maken gebruik van hun machtsmisbruik om te dreigen met afsluiting. Nooit waren er problemen met de betalingen van de Telenet rekeningen, maar betalen voor niet geleverde diensten is een brug te ver.

Nieuwe aansluiting.

Bij de realisatie van de nieuwe aansluiting te Rillaar loopt het helemaal fout, behalve de onprofessionele bekabeling -zie foto's in artikel- zou volgens de helpdesk van Telenet, de technicus van de firma Welec uit Westerlo, ook het e-mail adres  verkeerd hebben ingegeven waardoor Telenet geen koppeling meer kan realiseren met het eigenlijke e-mail adres !! Op de koop toe diende de technicus -?- van Welec ook nog een "case" aan te maken omdat er op het net van Telenet óók iets fout zou zitten, de Wifi signalen zouden ondermaats zijn. 
Meer volgt asap     

Artikel n° : 08/17-6919
Geplaatst : 9:02 23/08/2017

Redactie Morsum Magnificat ® Professioneel
Erik Verbeeck © Hoofdredacteur

Laatste update ( 29 augustus 2017 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.